(035) 603 7979

nl

en

Experts

Muriel Schrikkema – Mrs. Feedforward

Muriel is er van overtuigd dat iedereen in staat is om meer te bereiken door het beter benutten van de eigen en elkaars kwaliteiten. Ze is een expert in het creëren van een positieve, open- en actiegerichte cultuur, waarin diverse kwaliteiten worden geïncludeerd en benut. Ze is een veelgevraagd expert rond feedforward (ontwikkelgesprekken), inclusie, teamontwikkeling, High Performance Leiderschap en samenwerken.

Lees verder

Marco Schreurs – HPO expert

Voor Marco gaat er niets boven het bouwen aan High Performance Teams en Organisaties. Zijn kracht zit in het combineren van bewezen inzichten met inspirerende voorbeelden. Marco is verantwoordelijk voor o.a. de HPO-diagnose en de feedforward analyse™. Marco schreef de bestsellers Animal Firm en Een High Performance Organisatie … Wat is dat?

Lees verder

Esther Mollema – Mrs. Mindbugs

Esther Mollema gelooft dat de kracht van organisaties ligt in onze individuele verschillen. Ze is een expert en auteur over hoe diversiteit tot stand kan worden gebracht voor betere financiële en strategische resultaten. Als veelgevraagd spreker en trainer deelt Esther haar inzichten in succesvol ondernemen, High Performance Organisaties (HPO) en Inclusie & Diversiteit.

Lees verder

Direction Europe BV

Havenstraat 39
1211 KG Hilversum
Telefoon 035 – 603 7979
E-mail: info@dir.nl
Bankrekening: NL31 FVLB 0699 0131 78

Programma's op ieder niveau

Open programma’s (klassikaal en online)

Naast veel maatwerk trainingen die wij (vrijgesteld van btw) voor veel profit, non-profit en overheidsorganisaties verzorgen, organiseren wij ook enkele reguliere trainingen (open inschrijving). Individuele trainingen die direct bijdragen aan jouw persoonlijke ontwikkeling en het succes van je team / organisatie.

Lees verder

De meetlat van Direction

Lees verder

Maatwerk programma’s

We zijn al meer dan 20 jaar een A-merk op het gebied van high performance leiderschap, feedforward (ontwikkelgesprek), teamontwikkeling en diversiteit & inclusie. De doelen van jezelf, je team of organisatie vormen de basis. We helpen organisaties bij het krijgen van inzicht en dat te vertalen naar resultaat. We denken graag met je mee, ontwerpen interventies en helpen je het gewenste resultaat te realiseren.

lees verder

Klachten en opmerkingen

Feedforward in Leiderschap vof wil graag dat al haar relaties tevreden zijn over haar dienstverlening. In alle contacten met onze relaties hechten wij veel belang aan een persoonlijke en professionele wijze van communicatie. Het kan wel eens anders lopen dan verwacht. In dat geval horen we graag van u. Zodat wij er samen kunnen uitkomen. En om van onze fouten te leren. Wij hopen dat met een goed gesprek uw vertrouwen in ons hersteld wordt.

Klachten kunnen mondeling, schriftelijk (of per onderstaand formulier) uiterlijk 2 weken na levering worden ingediend bij:

Feedforward in Leiderschap vof

T.a.v. Marco Schreurs (schreurs@dir.nl)
Luitgardeweg 38
1211 NB Hilversum
Telefoon 035 – 603 79 79

  1. De ontvangst van de klacht wordt schriftelijk bevestigd aan de indiener.
  2. De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van de betreffende programma manager (Marco Schreurs) en wordt vertrouwelijk behandeld (eventueel aangevuld met een lid van de directie).
  3. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Binnen 2 weken ontvangt u een schriftelijke of mondelinge reactie, afhankelijk van de aard van de klacht.
  4. Mochten Feedforward in Leiderschap vof en de indiener nu niet tot overeenkomst komen zal de klacht overgedragen worden aan een onafhankelijke derden (door u als klant te bepalen). Het oordeel van deze onafhankelijke partij zal bindend zijn voor beide partijen, eventuele consequenties welke hieruit voort kunnen vloeien zullen door Feedforward in Leiderschap vof snel worden afgehandeld.
  5. Klachten en de wijze van afhandeling worden door Feedforward in Leiderschap vof geregistreerd en voor de duur van 5 jaar bewaard.
  6. Graag verwijzen wij u voor verdere informatie omtrent de procedure bij klachten naar onze Algemene Voorwaarden.